20. září 2015

Knižní podzim 2015


Ahoj. :) Začala škola, začíná pomalu i podzim a je načase stanovit si na toto období seznam knih, ze kterých budu vybírat, co budu číst, stejně jako tomu bylo v létě. Protože ale začíná škola, tak jsem se rozhodla, si seznam nedělat tak moc dlouhý a navíc mám některé knihy i rozečtené a chtěla bych je dočíst. Tento článek se tedy bude skládat z knih, které chci dočíst a pak z knih, ze kterých budu vybírat podzimní četbu. 

Začneme tedy knihami, které mám rozečtené a chci je dočíst. Není jich moc, ale možná ani málo. Jako první tu máme knihu, která je momentálně hodně komentovanou a kupodivu i oblíbenou a je to kniha Květy z půdy od Virginie C. Andrewsové. Knihu jsem si poprvé půjčila v knihovně, ale nedočetla a momentálně mám svou vlastní a konečně jsem se do ní pustila a neskončím, dokud ji nedočtu.

Další knihou je druhý díl ze série Level 26 (Proroctví temnoty), kterou jsem si vybrala právě ze seznamu v Knižním létu 2015. Jsem sice teprve na straně cca 120, ale i tak mě kniha baví a je skvělé, že je doplněná videi. Je to originální příběh a já jen doufám, že z něj nebudu tak vyřízená jako z prvního dílu, protože příběh Netvora z temnoty mě hodně zasáhl.

Poslední rozečtenou knihou je Chanel & Co - Coco a její přítelkyně, což je příběh slavné módní návrhářky, vyprávěný jejími kamarádkami. Jsem teprve na začátku, ale i tak je kniha velmi zajímavá a je tam spousta informací, které jsem o této mojí nejoblíbenější módní ikoně nevěděla. 


Teď se přesouváme ke knihám, ze kterých budu vybírat. Netvrdím, že je přečtu všechny, ale vybrala jsem si je na podzim, a proto Vám je tady ukážu. Rozhodla jsem se to udělat jen stylem seznamu a ne extra super dlouhého článku, který stejně nikdo nečte, takže tady jsou knihy na podzim. :)

  • Martina Wolfová - Prokletí ohně
  • Alexander Stainforth - Stíny z domu temnoty
  • Stephen King - Holčička, která měla ráda Toma Gordona
  • J. K. Rowling - Harry Potter a Fénixův řád
  • Gaston Leroux - Fantom opery (Awwww :3)
  • Kerstin Gierová - Zelená jako smaragd
  • Barbara Erskinová - Dům ozvěn
  • Amanda Hocking - Dědička
  • Philippa Gregory - Kacíř a čarodějka
  • hannah Kentová - Agnes

Pokud máte i Vy nějaký podobný seznam, tak neváhejte a určitě mi ho napište do komentářů a nebo pošlete odkazy na Vaše články. :)

2 komentáře:

  1. Kacíře a čarodějku mohu doporučit! :) Četla jsem ji úplně nadšená, protože se o tu dobu vcelku zajímám. Od Kinga jsem zatím nic nečetla, ale docela mě to mrzí... :) už bych si na něj mohla najít čas! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě Harryho mi žádná z knih nic neříká, ale vypadají dobře. Příjemné počtení :)

    staymind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat