13. září 2015

Knižní léto 2015 | Shrnutí


Ahojky! Doufám, že jste si užili léto jako já a doufám, že jste přečetli mnohem více knih a naplnily tak svá očekávání, co přečtete v létě. Já už na začátku tvrdila, že knih mám hodně a že všechny nepřečtu, ale měla jsem to spíše jako seznam, ze kterého budu vybírat. Pár knih (Na moje poměry docela hodně knih.) jsem přečetla a jsem na sebe hrdá. Byly to jak knihy ze seznamu, tak i knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk a jejichž recenze si již můžete přečíst na blogu (Níže budete mít odkazy.). Jelikož už začal nový školní rok (Já mám ještě prázdniny :D), tak jsem se rozhodla udělat takové shrnutí, co všechno jsem v létě přečetla. Následně pak bude vydán i článek o Knižním podzimu 2015, kde zjistíte, jaký bude můj další, tentokrát podzimní, seznam.

V seznamu se nebude vyskytovat jedna kniha, protože jsem ji pouze během prvních dvou prázdninových dnů dočítala. Jde o knihu Harry Potter a Ohnivý pohár. Na tuto recenzi se můžete těšit brzy. (Hodnocení *5/5)



Seznam knih, které jsem přečetla v létě 2015 (červenec-srpen):

  • John Green - Papírová města *3/5
  • Stephen Chbosky - Ten, kdo stojí v koutě *2/5
  • Lois Duncan - Temnou chodbou *4/5
  • Tom Rob Smith - Dítě číslo 44 *4/5 - RECENZE
  • J. K. Rowling/Kennilworthy Whisp - Famfrpál v průběhu věků *5/5 - RECENZE
  • Kass Morgan - Prvních 100 *5/5 - RECENZE
+ Navíc vyšla recenze na první díl série Harry Potter - Harry Potter a Kámen mudrců, kterou si můžete přečíst ZDE.


1 komentář:

  1. Super knihy jsi přečetla :-) Já své shrnutí taky chystám. Prvních 100 se mi také líbila a Papírová města mě příliš nenadchla.

    OdpovědětVymazat