15. listopadu 2013

Blog tour giveaway + Narozeninová giveaway - VYHLÁŠENÍ


Ahoooj!

Po dlouhé době Vás všechny zase vítám. Tentokrát z vyhlášením mé první soutěže. Opět se musím omlouvat, že jsem porušila svůj slib, že výsledky budou do 10. 11, ale měla jsem teď dost osobní problémy a někteří z Vás o nich dokonce vědí. Tímto bych vlastně chtěla poděkovat všem, kteří mi pomohli překonat krizi, které se připletla do mého života a já doufám, že dál už to snad dokážu sama. Ale nebudu chodit okolo horké kaše. Dneska by mohla čistě teoreticky přibýt i recenze a nebo KONEČNĚ už Měsíční chvástačka za bůhví kolik měsíců. Opravdu už teď budu aktivnější, akorát se mi teda blíží zkouškové období a tak možná bude týden nebo dva, kdy to nebude tak žhavé, ale budu se snažit Vás nezklamat. Přece jen mám tenhle blog už něco málo přes rok, tak tím udělám radost nejenom sobě, ale snad i Vám.

Ale teď už pojďme k výsledkům, na které jste museli tak dlouho čekat! Přihlásilo se Vás poměrně hodně, na to, že je to moje první soutěž. Konkrétně Vás bylo 68, což je úžasné číslo. Nebo alespoň já si ho moc vážím.

Prvním vylosovaným číslem je číslo #3 a pod touhle přezdívkou se nám skrývá Clara Black a vyhrává podepsanou knihu Nepřítel mého nepřítele od Kateřiny Petrusové, o kterou byl, jen tak mimochodem, obrovský zájem.

Dalším číslem je číslo #39 a s ním i jedna z mých oblíbenkyň - Katrinka (BLOG). Vyhrává knihu Rafaelova škola - Tance nág od Renaty Štulcové. I o tuhle knihu byl poměrně velký zájem.

Třetím - předposledním - výherním číslem je #46. O slovenskou knihu Láska na dvoch kolesách od Enji Růčkové si napsala Veronika Dedíková (BLOG). Snad bude moci slečna poskytnout i českou adresu.

A čtvrtým a zároveň posledním výherním číslem je #12 a slečna s přezdívkou Kleria (BLOG). Vyhrává knihu Život byl pes od Heleny Rytířové.

Doufám, že jsou výherci spokojeni a že se jim ceny budou líbit. E-maily jim byly odeslány a mají 48 hodin na to, aby odepsaly, jinak budu losovat další výherce. Vy, co jste nevyhráli, nesmutněte. Bude určitě ještě spousta soutěží a třeba se na Vás usměje štěstí příště. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat