12. října 2013

Blog tour giveaway + Narozeninová giveaway


Znovu Vás po delší době vítám. Ano, znovu jsem hrozně opožděná, ale když jsem si uvědomila, že můj blog bude mít brzy 1. narozeniny, tak jsem si řekla, že ještě počkám a udělám Giveaway k Blog tour společně s tou narozeninovou. Je to moje soutěžní premiéra, a proto prosím o prominutí, pokud se stanou nějaké chyby.

PRAVIDLA:
× Soutěž probíhá od 12. 10. do 31. 10. 2013.
× Zúčastnit se mohou čtenáři s českou doručovací adresou.
× Do soutěže vstupuješ vyplněním formuláře.
× Formulář můžeš vyplnit jen jednou. Duplicitní vstupy budou mazány.
× Jméno čtyř výherců bych měla zveřejnit nejpozději 10.11. 2013.
× Výherce musí odpovědět do 48 hodin, jinak losuji jiného.

O CO SOUTĚŽÍTE?

× Soutěžíte o knihy, podpis karty a záložky, které věnovaly do Blog tour skvělé spisovatelky. Výherci budou čtyři a teď Vám postupně představím každou z cen.

1. CENA
Podepsaná kniha Láska na dvoch kolesách (Enja Růčková) + podpis karta
Podpis karta Jany Benkové
Podepsaná záložka Míši Burdové
Podepsaná záložka Renaty Štulcové

2. CENA
Podepsaná kniha Rafaelova škola - Tance nág (Renata Štulcová) + podepsaná záložka
Podepsaný letáček Jany Benkové
Podpis karta Enji Růčkové
Podepsaná záložka Míši Burdové

3. CENA
Podepsaná kniha Nepřítel mého nepřítele (Kateřina Petrusová)
Podepsaný letáček Jany Burdové
Podpis karta Enji Růčkové
Podepsaná záložka Renaty Štulcové


4. CENA
Podepsaná kniha Život byl pes (Helena Rytířová)
Podpis kata Enji Růčkové
Podepsaná záložka Renaty Štulcové


Všem zúčastněným přeju hodně štěstí :)



8 komentářů:

  1. Daj o svojej GIVEAWAY vedieť aj ostatným :) http://www.giveaway.piligin.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy bude vyhodnocení soutěže???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za zpoždění. Vyhodnocení bude dnes, případně zítra, ale myslím, že dnes. :)

      Vymazat
  3. Kdy bude prosím vyhodnocení soutěže?? Už se nemůžu dočkat, třeba se na mě konečně usměje štěstí =)

    OdpovědětVymazat