9. července 2013

Lidé mění svět - úvodní článek

Ahojky! Všechny Vás zdravím a doufám, že si užíváte prázdniny naplno.

Já mám prázdniny už od konce května, takže jsem doma déle a už je to na mě i znát. Začínám se nudit. Pročítám staré časopisy a nedávno jsem narazila na článek o francouzské spisovatelce, která žila na přelomu 19. a 20. století. Byl to takový medailonek, ve kterém byl popsaný nejen její život ale i její vliv na společnost. Pak jsem si vzpomněla na meme I'm obsessed with..., které také není jen o knihách a tak jsem dostala nápad.

Vymyslela jsem meme People change the world. Bylo by to nepravidelné meme a každý by si mohl přidávat tak často, jak by sám chtěl. Cílem by bylo vybrat osobu (novodobou, ale klidně i starší; spisovatel, král, zpěvák - kdokoliv), o které byste udělali nějaký medailonek a pak napsali svůj názor, proč podle Vás změnila svět nebo společnost. Můžete klidně natáčet videa, ve kterých všechno řeknete a nakonec třeba do videa vložíte fotku dané osoby. Můžete si s tím pohrát, jak sami chcete. Pokud se Vám můj nápad líbí, budu ráda, když se zapojíte a budete tento můj první "výtvor" šířit dál. :)

Můj první článek již příští úterý! Zapojíte se taky? :)


↓ Přidejte si mě :) ↓

2 komentáře:

  1. Bezva nápad pro zpestření!Myslím, že se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je hodně zajímavý nápad! Možná se také zapojime:)

    OdpovědětVymazat