2. července 2013

Blog tour aneb zeptej se na COKOLIV! u Laurdes

Nový projekt, nová možnost zábavy!

To jsem si řekla, když jsem si přečetla článek u Laurdes, který mi poslala a trvala na tom, abych se zúčastnila. Já to moc často nedělám, ale tenhle projekt mi přišel jako velmi zajímavý a tak jsem se rozhodla zúčastnit. Sice žádný úvodní článek tady není povinný, ale já jsem se natolik nudila, že jsem si prostě musela jeden napsat.

Včera jsem si vymyslela otázku a napsala všem českým a slovenským spisovatelům, kteří mě napadli a kteří se v této době nejčastěji čtou. Některé jsem našla u sebe v knihovničce a jiné jsem našla ve vašich recenzích. Někteří z nich mi již odepsali a na jiné odpovědi stále čekám, ale to nevadí, protože času je do září ještě dost.

A jako takový bonus k tomuto projektu jsem se rozhodla uspořádat po vydání mého článku soutěž o něco (zatím nevím o co), co mi budou spisovatelé ochotní poslat. Už teď vím, že by to mohly být nějaké záložky, možná i podepsané fotky nebo dokonce samotné knihy. Uvidíme. Bude to moje první soutěž, tak se na mě nesmíte potom moc zlobit.

Ode dneška začnu rozesílat e-maily zahraničním autorům a budu se modlit, abych se se svojí angličtinou moc neztrapnila, čili kdo mi bude chtít pomoci, tak se klidně ozvěte. Ráda si přečtu Vaše zkušenosti a rady.

Pokud se chcete zapojit, přečtěte si úvodní článek u Laurdes, vymyslete si otázku, napište jí, abyste si zajistili, že bude Vaše a už stačí jen kontaktovat spisovatele a čekat. Jak říká autorka projektu: "Čím víc, tím líp!" :)

↓ Přidejte si mě :) ↓

2 komentáře:

  1. Také se zapojuji a snad uspořádám i nějakou tu soutěž :D

    OdpovědětVymazat