28. června 2013

Kouzelná knihovnička #1 (31. 5. 2013) - Část 2

Tento projekt pořádá Abyss.
Jsem tu sice po měsíci, ale přináším vám druhou část mé knihovničky z posledního májového dne. Rozhodla jsem se, že svoji druhou knihovničku sem přidávat nebudu a pouze přidám fotku (fotky), protože je tam tolik knih a nechce se mi to všechno vytahovat. Navíc tam ani nejsou nějak zvlášť zajímavé knihy. Je tam hodně klasické literatury a spousta knih pro dospívající, nějaké pohádky a taky knihy, které patřily mojí mamce. :)


Na první fotce je horní police a na druhé je dolní police. V každé jsou přibližně tři řady knih, a tak asi chápete, že vytáhnout a dát to zpátky zabere trochu čas. Proto se na mě prosím nezlobte. Knihovna, které vás však neušetřím, je moje nejnovější knihovnička, která má místo momentálně na chodbě, protože v pokoji nemám vůbec (ale opravdu vůbec) místo. Je to knihovnička, která mi přibyla začátkem prosince 2012 a teď (k 28. 6. 2013) je téměř plná až na dvě malá asi 15 centimetrová místečka. Ale tohle je příspěvek k poslednímu májovému dni, tak ještě není tolik zaplněná jako právě dnes. A můžeme začít. Takže vlevo už vidíte pohled na celou moji nejnovější knihovničku, na kterou jsem nesmírně pyšná. Jsou tam vlastně všechny knihy, které přibyli od listopadu 2012, čili téměř od začátku mé nové blogové kariéry. Chybí tam pouze jediná kniha, která mi v tomto období přibyla a to je Krevní msta, která je v mé první knihovničce u prvního dílu.

Na první polici můžete vidět moji nejnovější sbírku klasické literatury, která mi ve většině případů přišla jako vánoční dárek v jednom velkém balíku první lednový den. Konkrétně to byly oba díly Bídníků, Jarmark marnosti, Paměti Barry-Lyndona, Milenec lady Chatterleyové, Paní Bovaryová, Hořký měsíc, Rosemary má děťátko, Parfém: Příběh vraha, Pohrdání a Hamlet. Další knihou je Pýcha a předsudek, kterou jsem si koupila při návštěvě Prahy. Všechny tyto knihy, kromě Hamleta, jsou zatím nečtené, ale já doufám, že si na ně brzy udělám čas. Nahoře pak můžete vidět rozečtené knihy Třináct relikvií a Syn pekel - Vlčí krev. Vpravo mám knihy, které jsem si půjčila v knihovně a které zatím čekají na přečtení.

Druhá police je už úplně zaplněná a jsou tam většinou tlustší hardbacky. Začneme zleva. Zakázaná rétorika
je vlastně něco jako učebnice, ale ne tak úplně. Je to kniha, která obsahuje 30 manipulativních technik. Dále tu mám Soud padlých andělů, který jsem si vybrala se svou drahou polovičkou. Země stříbrných jablek je kniha, kterou jsem vyhrála, dál je tu Niceville, což je skvělý thriller, který doporučuju. Inkoustovou krev jsem si koupila nedávno za skvělých 60 korun a doufám, že seženu i zbývající díly, Zloděj blesku je prvním dílem ze série Percy Jackson. Momentálně mám knihu rozečtenou. Rodokmen smrti je kniha, na kterou se těším a snad se k ní, co nejdříve dostanu. Delirium jsem dostala od tety k Vánocům a Prázdné místo mám jako recenzní výtisk, na který se moc těším. Další je můj CooBoo poklad - trilogie Vesmír, Dívka na klíček mě zaujala svojí anotací, a tak jsme je s mým "drahoušem" vykoupily :D Jumaroro je nějaký thriller z divočiny. Skladatel bouří je knížka, kterou jsem si objednala v nějakém katalogu za 90 korun a poslední je kniha Smrtící zrození, kterou jsem vyhrála v listopadu.


Na další polici nemám moc rozsáhlých žánrů, ale pouze jeden a to je detektivka spojená s dívčím čtením. Je to docela známá a oblíbená série a u nás ve městě je už všude vyprodaná. Tato série se stala předlohou pro jeden taktéž velmi úspěšný seriál a je to série Roztomilé malé lhářky. Já mám doma první čtyři díly - Roztomilé malé lhářky, Nevinné, Dokonalé, Neuvěřitelné a potom ještě mezidíl Roztomilá malá tajemství, který jsem si koupila spolu s Pýchou a předsudkem v Praze. V prodeji je ještě pátý díl Hříšné, který jsem si zatím nekoupila a bude vycházet i šestý díl s názvem Vražedné, který mám v plánu také koupit. Vlevo mi ještě leží jedna knížka a ta je z knihovny. Už ji mám přečtenou a brzy na ni čekejte recenzi. Je to první díl Princezniných deníků a je to moje úplně první knížka od Meg Cabotové, kterou jsem četla.

Předposlední polička je taky úplně plná a obsahuje samé paperbacky. Polička začíná komiksy a konkrétně jsou to komiksy Procitnutí, který se mi moc líbil, protože měl skvělý nápad; Dracula, který mě ohromě zklamal a myslím, že kniha musí být asi o dost lepší a poslední je Romeo a Julie, který se mi opravdu moc líbí , jak kresbou tak i celkovým komiksovým zpracováním. 13.komnata milenek je vánoční dárek od mé přítelkyně; další je bichlička obsahující tři knihy - Svaté kosti, Kosti v písku, Kosti na popel. Dětský thriller Motýlí křídla, který neurazil a ani nenadchl; Setkání s duchem jsem zatím nečetla, ale už na mě čeká na stole; Speciálové je kniha, kterou jsem taktéž vyhrála a to poměrně nedávno. Knížku Ten, kdo stojí v koutě jsem strašně moc chtěla už kvůli tomu, jak ji Laurdes vychvalovala do nebes, Báječná Clio je knížka, kterou jsem dostala a měl by to být jeden z historických románů; další je tu série Smrtící polibek z Levných knih a kniha Sašenka, kterou jsem prostě musela mít, protože mám neskutečně moc ráda historii. A poslední je knížka Deklarace smrti, která mě naprosto překvapila a byla perfektní ať už námětem, tak i celkově stylem autorky. Prostě pecka.

V druhé polovině (taková sice menší polovina, ale co) předposlední poličky je kniha P.S. Miluju tě. Viděla jsem jen to filmové zpracování a byla jsem z něj naprosto nadšená, tak doufám, že i kniha bude tak skvělá. Další knihou je má jediná kniha od Stephena Kinga Holčička, která měla ráda Toma Gordona, která už taky čeká na přečtení. První tři díly tetralogie se skvělým nápadem Temná akademie, jejíž obálky se mi naprosto líbí; první díl Lovkyně snů Procitnutí, který se mi zrovna moc nelíbil díky stylu psaní autorky a taky první díl tetralogie Krásní mrtví - Jonas, který jsem zatím nečetla. Ke svému štěstí jsem si sehnala všechny, v Česku vydané, knihy ze série Sága prokletých a už se na ně nesmírně těším a posledními knihami jsou Stanice Amrida, což bylo moje úplně první scifi, které mě dostalo; Vábení krve jsem si koupila jen proto, že bylo někde v obchodě za 50 korun a já potřebovala něco koupit a poslední je knížečka Hrdina proti své vůli, kterou jsem nedávno taktéž dostala.

Poslední polička je plná tenkých hardbacků. Polička začíná knížkou Jmenuji se X, u které jsem se opravdu Slepá bohyně je  moje první severská detektivka, kterou vlastním. Knížku Kacíř a čarodějka jsem dostala na Vánoce od babičky; Potomci lidí jsou zfilmovaná knížka. Film je naprosto dokonalý, není to žádná romantická komedie, má v sobě i nějaký scifi prvky a je to naprosto skvělý film o tom, jak se svět vyvíjí, když nemá žádného nového potomka, který by byl schopný rozvíjet lidskou rasu. Klec pro majáky je hodně emotivní knížka ze života, která si získala místo v mém srdci. Anna krví oděná je zase něco úplně jiného, je to duchařina a taky je to knížka, na kterou jsem čekala snad 4 měsíce než u nás vyšla; Žena v černém je horor, který byl nedávno taky zfilmovaný a film se mi moc líbil; Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti jsem dostala k Vánocům a neskutečně se na něj těším. V pasti je pátý díl série Mediátor, kterou mám teď rozečtenou a právě tuto knihu jsem vyhrála. Pod nekonečnou oblohou jsem si koupila taky poměrně nedávno a uchvátila mě jak svojí skvělou obálkou, tak i úžasným knižním trailerem. Jestli zůstanu jsem si nekoupila jako většina z vás za 29 korun u Dobrovského, ale u nás za 60 korun a moc se na ni těším; Sněhová císařovna je thriller odehrávající se v Japonsku; Brány pekel mám jako recenzní výtisk, na který se co nejdříve vrhnu a poslední knihou je kniha Snílci, od které moc nevím, co očekávat.
hodně nasmála;

Tak a to je všechno o mých knížkách, které vlastním. Jak jsem již řekla, tahle moje knihovnička už je téměř zaplněná, čili se přibližně za půl roku můžete těšit na aktualizaci Kouzelné knihovničky a myslím, že brzy mi přibude nějaká další, protože vážně nemám už nové knihy skoro kam dávat. Tak snad jste se moc nenudili a já si jdu zase hezky číst.

2 komentáře: