6. června 2013

Kouzelná knihovnička #1 (31. 5. 2013) - Část 1

Tento projekt pořádá Abyss.
Svoji knihovničku jsem fotila 31. 5. 2013 a bude na dvě části (možná tři), jelikož mám doma tři knihovničky a dvě z nich se nemění, nebo ne nějak extra. Proto uveřejním dva (nebo tři) články na úvod a poté už budu jen po půl roce přidávat knihovničky nové, které se měnit budou, protože dívat se každého půl roku na stejné fotky je zbytečné. Jen v případě změny uveřejním i staré knihovničky.



Tady je pohled na moji první knihovničku, konkrétně na levou a pravou část. Před knihami mám různé ozdoby a podobně, jako můžete vidět dole mořskou hvězdu a na pravé fotce oranžovou krabičku s kartičkami Ohrožených zvířat a na ní želvičku, ale sundala jsem je, aby jste na knihy lépe viděli.

Myslím, že můžeme začít konkrétním pohledem, vždy zde bude fotka s konkrétnějším pohledem na knihy (nejdříve levá část horní a dolní polička a až poté část pravá. Doufám, že to pro vás nebude moc nudné a můžeme začít. Předem upozorňuji, že většinu svých knih jsem nečetla, jelikož jsem začala pořádně až před nedávnem, tak mě neukamenujte. Právě z tohoto důvodu jsem začala s meme Na čekačce.

Na první fotce můžete vidět knihy, které jsem dostávala do doby než jsem začala úplně číst, V době, kdy jsem chodila na základní školu a některé mám i z doby prvního ročníku na gymnáziu.
Nachází se tu anglická kniha Elfland, která je tu jako asi jediná výjimka, protože jsem si ji koupila při návštěvě Londýna minulý rok. Dále první vydání knihy Erebos, kterou jsem dostala asi před dvěma lety k Vánocům; Velký anglický slovník; Útěk z malé pevnosti Terezín jsem si koupila taktéž minulý rok na Terezínské tryzně; knihu Pravda o Čachtické paní jsem kdysi dostala k svátku; Nankingský masakr jsem si koupila sama před dvěma lety k seminární práci, Interview s upírem mi koupila moje drahá polovička při cestě do Anglie minulý rok a Twilight ságu jsem dostala asi v deváté třídě a zatím jsem četla jen první díl a i přesto, že má špatné hodnocení, tak si ji chci přečíst. Nahoře pak ještě můžete vidět můj památníček s obrázky od kamarádek, spolužaček, učitelů a rodiny a s různými podpisy.

Kniha Srdce netvora mě zaujala hlavně svojí dokonalou obálkou, a tak jsem si ji před dvěma lety vykřičela; série Kronika Drakeových - první díl Srdce v sázce mám už docela dlouho a druhý díl Krevní msta jsem si koupila v květnu. Dále tu mám osmý, devátý a desátý díl série Příběhy Darrena Shana v pevné vazbě, která se mi absolutně nelíbí a kupovala mi je babička ještě na základce. Sérii mám moc ráda a právě ji čtu. Knihy Pijou mi krev a Pořád mi pijou krev, jsem si koupila před dvěma lety k Vánocům a ty obálky jsou katastrofální. A pak můžete vidět první čtyři díly mé nejoblíbenější série Vampýrská akademie od Richelle Mead.

Přibližně v celé spodní poličce mám knihy, které patří do edice Nejlepší světové čtení a nebudu Vám vypisovat všechny knihy, co tam jsou jelikož jedna kniha obsahuje 4 různá díla, kdyby měl někdo zájem, tak ať mi napíše třeba na e-mail, nebo facebook a já mu ráda pošlu seznam všech knih, které v této edici mám. Ale od začátku.
První kniha je Harém, který jsem dostala poměrně nedávno, avšak nevím od koho; pak tu mám čtyři knihy z výše zmiňované série Nejlepší světové čtení; dále knihu Tajemství karet, kterou jsem dostala na základce; knihu Tokio jsem si koupila sama minulý rok, protože se mi moc líbila a chtěla jsem ji mít doma; knihu Láska nebeská z Nothing Hill jsem dostala někdy k Vánocům; knihu Gejša jsem taky chtěla na základě prvního přečtení a pak tu mám dvě knihy opět koupené v období základní školy a to Velký oheň a Námořníkova kletba.

Vedle knížek ze základní školy tu máme Kosmickou trilogii od C. S. Lewise - autora série Letopisů Narnie. Sérii jsem nečetla, ale dostala jsem ji, a tak se na ni moc těším. Má naprosto skvělé obálky a zrovna zde platí, že "v jednoduchosti je krása". Když jsme se třídou byli na školním výletě v Brně, při rozchodu jsem zamířila do Levných knih a koupila si dvě knihy - Zkažená holka a Paní Bovaryová. Dále tu mám knihu Princezny lásky, kterou jsem četla a je naprosto skvělá a úžasná a dokonalá. Má jednoduchý děj, ale je opravdu moc pěkná a opět tři knihy z edice Nejlepšího světového čtení.

Přesuneme se na pravou stranu, kde už můžete vidět kompletní Vampýrskou akademii od úžasné Richelle Mead. V plánu mám dokoupit i zbytek jejích sérií a doufám, že budou stejně úžasné. Další knihou je Stíny strašidel. Já se knihu snažila přečíst, ale asi jsem na ni neměla mozek, doufám, že teď už to bude lepší; Most do země Terabithia je kniha, která má i filmové zpracování, které jsem neviděla; Upíří hora - šestý díl Příběhů Darrena Shana, kterého mám pro změnu v měkké vazbě. Knihu Předtuchy jsem dostala taktéž na základní škole a už jsem ji i četla a moc se mi líbila. Byla to taková lehce "nadpřirozená detektivka". Paranormální fenomény jsem si koupila společně se Srdcem netvora a nakonec zde máme prvních šest dílů Upířích deníků. Já bych si moc ráda přečetla i zbytek, ale mám strach, že to bude katastrofa. Uvidíme.

Konec mé horní poličky tvoří tedy prvních šest dílů Upířích deníků a kompletní série Harryho Pottera v měkké vazbě. Je uložena v takovém krásném modrém boxu, na kterém je vytištěný zlatým písmem podpis autorky. Dostala jsem sérii na nějaké Vánoce a byla jsem strašně nadšená. Nahoře pak můžete vidět pár dalších knih (fotky jsou níže). Konkrétně jsou to Pravidla českého pravopisu, Anglický slovník, Neoficiální průvodce Harry Potterem, Angličtina do dlaně a můj druhý Anglický slovník. Dále tu mám ještě dvě knihy, které jsou spíše "magického původu" a je to Snář, po kterém jsem dlouho toužila a kniha Sny, karty, horoskopy.

V poslední části mé první knihovničky můžete vidět zbytek knih z edice Nejlepší světové čtení. Celkem mám těchto knih 19. Já se přiznám, že ani jednu knihu jsem ještě nečetla, ale moc se na ně těším. Zmíním některé tituly, které opravdu jsou v nejbližším očekávání, protože si je chci vážně, co nejdříve přečíst. Pokud to půjde tak některé i teď o prázdninách. Jsou to tedy tyto tituly - Šifra mistra Leonarda, Víc než táta, Tatínkova holčička, Jezero duchů, 24 hodin, Dřív než ti řeknu sbohem, Ďáblova slza, Prázdné křeslo, Jatka a posledním titulem je Zápisník jedné lásky. Na tyto knihy se vrhnu co nejdříve a snad nebudu zklamaná.

Tady vidíte tedy zbytek Nejlepšího světového čtení a moji poličku Světoví skladatelé a několik CD s vážnou hudbou. Nemějte mě za blázna. Neposlouchám vážnou hudbu, ale některé skladby jsou velice uklidňující. Bohužel už dlouho se mi tu na všechna tato CD jen a jen práší.
I tady mám pár knih nahoře jen položené a jsou to tři knihy z edice Nejlepší světové čtení, kniha The adventures of Huckleberry Finn od Marka Twaina v angličtině, kterou jsem si vzala v knihovně, protože ji dali do vyřazených knih a poslední v této knihovničce je audiokniha Eragon, která asi nebyla to pravé ořechové pro mě, ale nemůžu říct, že se mi nelíbila. Jen na můj vkus byla až příliš dlouhá. Pohled na knihy je opět níže a to už je ode mě všechno a snad jste se neunudili k smrti. Uvidíme se zde příště u představení mé další knihovničky. :)

4 komentáře:

  1. Krásné. :) Ty skleněné poličky vypadají úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  2. pekne halda knizek tak utikej a dej se do jejich cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Darreeeeeeeen! :D miluji jeho knihy :)
    PS: moc pěkná sbírka :)

    OdpovědětVymazat