A. J. Molloy - Jmenuji se X (REVIEW 18+)

Autor: A. J. Molloy
Oficiální název: The story of X
Série: ---
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 247

Dvaadvacetiletá Alexandra Beckmannová je americká studentka historie, která přijíždí do Itálie, konkrétně do Neapole, aby mohla napsat svoji diplomovou práci o italských mafiích. Je ubytována v bytě hned vedle svojí britské kamarádky Jessicy. Při návštěvě jedné italské kavárničky se Ixka (jak se jí v celé knize říká) poprvé setkává s pohledným a charismatickým lordem Markem Roscarrickem. Bezhlavě se do něj zamiluje a postupem času je jí láska opětována.

Alexandra s Markem prožívají dny i noci bouřlivého a žhavého sexu. Poté Ixka zjišťuje, že má její životní láska tajemství. Mark je členem dionýsova kultu (pro mě to je a vždycky bude jen „přitroublá“ sekta) a pokud s ním chce mít Ixka i nadále vztah, musí se taktéž stát jeho členkou. Tomu předchází pět základních mystérií, kterými musí projít. Dokáže je tato mladá studentka překonat, nebo se vzdá své lásky a raději odjede zpět do Ameriky?

"Srdce mi buší, celé tělo mě mrazí. od hlavy k patě mě rozechvívá rozkošná slast jeho dráždění, jak mi líže a něžně okusuje klitoris." (str. 57)

Prosím, můžete mi někdo říct, CO odstartovalo tuhle vlnu knižního porna? 50 shades to nebylo, o tom se taky říká, že je to jen kopie něčeho. Ale prosím, řekněte mi někdo, co je to něco. Předem říkám, nebudu knížku vychvalovat, ale ani kritizovat. Spoustě z vás se nelíbila a já to vím. Mně se tohle taky nelíbí, ale kritizovat to nechci. Třeba svobodným ženám ve středních letech, nebo klidně i rozvedeným, prostě vyzrálým ženám tyhle knihy mohou přinášet takové nějaké uspokojení. Ale začneme tedy v klidu a od začátku.

Alexandra Beckmannová je nejnaivnější člověk na světě. Je tak hloupoučká, že když ji přepadli feťáci, tak si potom doma oblekla minišaty a šla znovu do města. Většina žen by si na sebe oblekla snad i kosmonautský oblek, jen aby se na ni nikdo znovu nedostal. Nebo to její věčné předhazování toho, že ve svém věku měla jen tři partnery a je to přece naprostá katastrofa. Nezapomeňme, že to znamená, že je skoro panna. Můžu klidně pokračovat dál – proč je tak hloupá, že kvůli chlapovi se takhle poddá nějakému divnému kultu? No, prostě se mi zhnusila svým chováním. Nicméně nebudu jí to mít za zlé, každý je takový, jaký je.

Lord Mark Roscarrick je charismatický a pohledný a okouzlující a šarmantní a přitažlivý (Všímáte si, jak se snažím použít autorčin „skvělý“ styl?). No, prostě a jednoduše Mark je sexy. Jen je trochu zvrhlý, ale nezlobte se na něj. To z něj udělal kult a mysteria, kterými si prošel. Je velmi tvrdý při sexu, což bylo vidno v knižních pasážích a já doufám, že se nikdy nenaplánuje zfilmování této knihy.

Autorčin styl se mi nelíbil, to je pravda. Věčně omílala stejná slova dokola a dokola a dokola. Neříkám, že to nebyla čtivá kniha – naopak, kniha se četla velmi dobře a místy byla i vtipná, ale pasáže plné sexu byly spíše nechutné a zvrhlé.

Děj nebyl sice nijak zvlášť skvělý, ale můžu říct, že mě docela i bavil. Po dlouhé době jsem si přečetla i něco jiného než upíry, vlkodlaky, vraždy, milostné trojúhelníky. Což mi připomíná, že musím knize dát obrovské plus, že tam NEBYL milostný trojúhelník. To už je tak ohrané, že bych si pak nejspíš vypíchla obě oči, abych nemusela číst dál. Konec byl hodně překvapivý, i když bych ho asi sama utnula dříve.

No a teď se konečně dostáváme k tomu jejich slavnému kultu boha Dionýsa. Zbláznili jste se snad už všichni? Tyhle kulty jsou pro mě jen a jen sekty – taky bych do nich nešla. A ty mystéria? Byly zajímavě popsány – to ano – ale může mít někdo z bičování orgasmus? A další skvělá mysteria – sex se třemi ženami a umělými (dokonce i skleněnými) pomocníky, kopulace se spoustou lidí (muži i ženy – čekala jsem ještě na zvířata – škoda), jen abyste došli nějaké katabasis a zjistili, že nemusíte mít vlastně vůbec strach ze smrti. K tomuto kultu taky patří pití kykeónu, což je droga, která působí okamžitě a úplně vám utlumí smysly, takže je vám vlastně úplně jedno s kým si to rozdáte.

"Jedna z dívek mě dráždí hřejivým vibrátorem a já začnu sténat, protože mě současně laská jazykem a přitom cosi líbezně šeptá italsky. Druhá dívka mi zlehýnka okusuje bradavky, kroutí jimi, štípe do nich a voní neuvěřitelně líbezným parfémem. Natáhnu se, abych ji mohla políbit na hebká ňadra. Třetí do mě zasouvá další teplý vibrátor, análně, krásně." (str. 202)

Tato kniha pro mě byla nesmírně „užitečnou“ lekcí a bez ní bych „nemohla“ existovat. Ne, a teď vážně. Jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst, ale víc už nechci. Myslím, že ji brzy někomu daruji, i když možná ne. Nechám si ji kvůli krásné obálce, kvůli které jsem si knihu vlastně i vybrala. Knize jsem chtěla dát tři hvězdičky a pak když jsem viděla ty poslední kapitoly, tak jsem si říkala, že dám hvězdičky čtyři, ale až jsem zjistila úplný konec, zase jsem to snížila a knížce dávám tři a půl hvězdičky a víc ani míň si pro mě nezaslouží. Nicméně doporučuji ženám, které čtou rády ženské romány a tady budou mít navíc jako bonus pár stran plných sexuálních praktik, které JÁ bych v životě nedělala.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit (zde).