6. května 2013

Sara Shepard – Roztomilé malé lhářky – Roztomilé malé lhářky #1 (REVIEW)


Autor: Sara Shepard
Oficiální název: Pretty little liars
Série: Roztomilé malé lhářky #1
Nakladatelství: BB Art
Počet stran: 264

Recenze:

Pokud se stanete kamarádkou Alison DiLaurentis, váš život už nebude jako dřív. Budete středem pozornosti a možná i pomluv. Alison byla dokonalou dívkou, jakou by chtěla být většina z nás. Byla oblíbená, měla kamarády a spoustu tajemství ... Pak zmizela a našli už jen její tělo.

Bylo jich pět, pak už jen čtyři. Když se Alisoniny kamarádky – Spencer, Hanna, Emily a Aria – dozvěděly, že je Alison mrtvá, nesly to velmi špatně, ale cítily, že už jsou v bezpečí. Jejich tajemství se už nikdo nedoví. Jak šeredně se spletly.

Když se studentky střední školy opět spojily a vytvořily znovu nerozlučnou partu, začaly jim chodit anonymní zprávy podepisované iniciálou –A. Že by to byla Alison? Ale ta je přeci mrtvá. Jenže ona jediná znala všechna tajemství, tak kdo to může být?

Děvčata se snaží přijít na kloub tomu, kdo se skrývá za tajemnými zprávami a kdykoliv jsou blízko rozluštění, vždycky se jim do cesty postaví něco jiného. Navíc k tomu všemu se musí každá vypořádat se svým osobním životem. Podaří se slečnám přijít na to, kdo je záhadný/á –A. nebo se budou pouze máchat v indiciích?


Tato knižní série byla zfilmována, konkrétně do seriálu BBC. Já se musím přiznat, že nejdříve jsem viděla právě seriál a až díky němu jsem si pořídila tuto knižní sérii. První díl jsem přečetla během jednoho dnu v přepočtu na hodiny a jsem na sebe nesmírně hrdá.

Spisovatelka nepíše nijak těžce a její styl je velmi čtivý, takže vám věty a kapitoly poběží samy. Já knize
nemůžu nic vyčíst, jelikož jsem s ní byla velmi spokojená. Ještě na mě doma čekají další díly a já doufám, že se k nim brzy dostanu a zjistím, jak vše bude pokračovat. I když to už vlastně vím ze seriálu, na jehož pokračování se každopádně taktéž těším.

Roztomilé malé lhářky není nijak těžká kniha a není to ani kniha, kterou bych chtěla vychvalovat k nebesům, nicméně tematicky je naprosto skvělá a propracovaná do detailů. Sice mě mrzí, že popisy postav jsou občas odlišné od seriálového zpracování, ale i to se dá překousnout a já knize mohu s klidem dát dokonalé 4 hvězdičky.

2 komentáře:

  1. take jedna ze serii co me chytla..serial jsem nevidela tak soudit nemuzu ale kniha je chytlava a napinava a uz ctu 4dil a jeste nesla ke dnu coz se moc nestava :D jen tak dal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak právě rozčítám druhý díl, tak doufám, že ji přečtu zase během jednoho dne :)) Seriál je také skvělý a právě díky němu jsem knihy začala číst :)) Je hodně čtivá, ale postavy jsou některé popsány trochu jinak :((

      Vymazat