24. května 2013

Begin of a new life - I am adult

Přišla na mě psací nálada, ale já myslím, že nějak moc dlouhé to nebude, jen mám potřebu se vypsat ze svého stresového období, které jsem poslední dva týdny prožívala.

Začalo to krizí v mém osobním životě a zároveň partnerském vztahu, čímž vás zatěžovat nebudu, a pokračovalo to problémem, že jsem nebyla schopná se učit na svoji maturitní zkoušku. 

Celé dny jsem probrečela stresem, že ji neudělám a stejně jsem se stále nezačala učit. Až když mi nastal svatý týden, tak jsem se rozhodla, že bych si to tedy aspoň mohla přečíst, jelikož na učení už bylo trochu pozdě.

Začala jsem Občanským a společenskovědním základem a četla jsem. Trvalo to čtyři dny než jsem si těch 25 otázek přečetla a to jen proto, že jsem si každý den ještě znovu pročetla otázky z dne předchozího. Takže to trvalo mnohem déle než bylo v plánu a najednou jsem zjistila, že jsem trochu ve skluzu. Přišla na řadu Čeština a obsahy děl. Tomu jsem docela i věřila, a tak stačilo jedno přečtení a šla jsem na Dějepis - moje noční můra, můj ne zrovna oblíbený předmět, ale co jiného si vybrat, když chemii, matiku ani biologii neovládám a jiný jazyk bych určitě nechtěla.

Zbývaly dva dny a dva předměty - dějepis a angličtina. Naplánovala jsem si na každý den 15 otázek z dějepisu a pĺus druhý den i angličtinu. Prvních 15 otázek jsem zvládla a dokonce si i něco pamatovala, ale druhý den přišel skluz a večer jsem si jen očima prolétla angličtinu stylem "první řádek - 16. řádek - 32. řádek". Z čehož tedy plyne, že jsem si absolutně nic nepamatovala. Ráno před maturitou jsem ještě musela zvládnout přečíst asi čtyři maturitní otázky z dějepisu, z nichž jedna měla asi 9 stran A4. Poslední dvě otázky jsem tedy stihla podobně jako celou angličtinu a nastal čas jít.

Čtvrtek 13:30 - první zkouška z občanky. Té jsem se nebála, ale jelikož byla první tak nervy pracovaly velmi dobře. Vytáhla jsem si Středověkou filozofii. Pak nastal dějepis a moje nejhorší zkouška. Otázka 29. Spolu s mojí zkoušející jsme se na sebe podívali a protočili oči úplně stejně. V půlce zkoušení jsem měla hrozné okno a (ano, ostuda) začala natahovat. No jo, i to se stane, když si to přečtete ráno a jen asi 3 - 10 řádků. Pak jsem tedy zase spustila a najednou byl konec. Naštěstí.

Angličtinu - New York a Everyday life - jsem zvládla ani nevím jak a pak byla poslední zkouška z češtiny, kde jsem si vytáhla Kytici a moje 20minutové potítko bylo dokonce i neskutečně dlouhé a posledních asi 6 minut jsem jen seděla a koukala před sebe.

Přišli jsme na vyhlášení a já si připadala, jako bych čekala před koncentračním táboře na větu "Jděte do té místnosti a osprchujte se". Ano, skutečně tak hrozné to bylo. Jsem na své známky poměrně hrdá a i přesto, že vás to asi moc nezajímá a nedočetli jste se sem, tak je stejně nějak zveřejním. Občanský a společenskovědní základ za 3, angličtina za 2, čeština za 1 a dějepis za 4. Ani nevíte, jaké emoce mnou kolovaly. Všichni mi gratulovali, i když třeba měli lepší známky a spolužák dokonce i samé jedničky, ale pro všechny jsem byla největší frajer já, protože i přesto, že u dějepisu jsem měla okno a četla jen asi 10 řádků, tak i přesto všechno jsem ho udělala.

Zašli jsme si na víno, lehce jsme oslavili maturitu a šli nakoupit, což v našem stavu bylo trochu veselé. No každopádně jsem se vypsala ze svých pocitů a teďka mohu k blogovým věcem.

Nastaly mi 4měsíční prázdniny a já se rozhodla, že budu sportovat a jen a jen číst :)) Což znamená, že se blogu začnu více věnovat. Tak moc jak je to půjde a snad vás to nezačne štvát a budete sem chodit stejně rádi, jako těch mých 25 pravidelných čtenářů. Tímto jim chci poděkovat a vám všem ostatním taky.

Ahoj,

Annie D

2 komentáře:

  1. Gratulujem 8) Hlavné je, že to máš za sebou a môžeš sa vyspať a ukludniť 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju. Už mi to lezlo na mozek :((

      Vymazat