Tokyo Calen – Temné metro – Svazek 3 (REVIEW)

Autor: Tokyo Calen
Anglický název: Dark metro - Volume 3
Série: Temné metro #3
Nakladatelství: Zoner Press
Počet stran: 160

A konečně je taky recenze na závěrečný díl mangy Temné metro. Tento díl pro mě byl premiérou a nechci říct, že byl nejlepší, ale asi byl. Nevím, jestli proto, že dál by to bylo pořád o tom samém anebo proto, že moc nemám v lásce dlouhé série. Sice jsou to komiksy, ale i tak jsem ráda, že už je konec. Poslední díl této mangy byl nejkratší a měl pouhých 160 stran. Četla jsem to hned druhý den po příjezdu z Prahy a bohužel mi to trvalo nejdéle, ale to bylo proto, že jsem si užívala poslední bubliny a kresby.

Stejně jako druhý díl, byl i tento rozdělen do 4 kapitol. V tomto komiksu je už přesně popsán život a dětství Seiy. Moc jsem se těšila, až zjistím, jak se ke svému poslání přišel a taky, jak to s ním dopadne. Pravda, nejsem zvyklá na happy endy, a proto pro mě byla tahle manga tak moc dobrá. Každopádně stále se v jednotlivých kapitolách objevují příběhy jiných postav, kterým tento pohledný průvodce podsvětím pomáhá a snaží se je převést na správnou cestu.

Kresba stále neklame a je naprosto úžasná. Opět plná střev a jiných orgánů – takže přesně to pravé ořechové pro zvrhlé s výbornou představivostí. Už dvakrát se mi zde objevil komentář, že Roxanne odrazuje obálka a já vážně ještě nedostala odpověď v čem. Mě osobně se obálka líbí a přesně vystihuje celou mangu. Je tam vždycky jedna postava z nějaké kapitoly, stojí v tunelu metra a kolem se po okraji plíží nestvůry a monstra. V posledním díle je obálka ještě hezčí, jelikož je tam Seiya.

Vím, že tyto recenze nejsou zrovna nejdelší, ale prostě u komiksu se moc rozepsat neumím, a proto bude za chvíli zase konec. Jsem nesmírně ráda, že se mi tahle manga dostala do rukou a můžu říct, že byla naprosto úžasná. Ve čtení japonských komiksů budu i nadále pokračovat, ale musím je někde poshánět. Tomuto dílu bych chtěla dát pět zasloužilých hvězdiček.