Tokyo Calen - Temné metro - Svazek 2 (REVIEW)

Autor: Tokyo Calen
Anglický název: Dark metro - Volume 2
Série: Temné metro #2
Nakladatelství: Zoner Press
Počet stran: 168

Recenze na druhý díl mangy ze série Temné metro je na světě. Mohu s radostí říct, že i tento díl jsem četla po druhé a ani jednou nezklamal. Neříkám, že byl nejlepší, ale rozhodně nebyl nejhorší a jsem moc ráda, že jsem měla tu čest si tuto mangu přečíst. Tento díl je o nějakých 30 stran kratší, což mě opravdu velice mrzí, ale i tak jsem si ho užila, jak nejlíp jsem mohla.

Tento díl je rozdělen do čtyř kapitol, čili je o jednu kapitolu kratší než předchozí díl. Kapitoly jsou číslovány od čísla 6, podle toho, kde skončila předchozí manga. Víceméně se jedná o to samé jako v úvodním díle, ale stanice metra jsou jiné a osud každého je úplně jiný. Samozřejmě ale autorka zůstává u vražd a sebevražd.

V první kapitolce byl popsán příběh unesené a zavražděné servírky. Druhá kapitola vypráví příběh malého chlapce, jehož vlastní matka nechtěla, a proto jej nechala v parku. Když jej pak někdo našel, znovu si pro něj přišla a tentokrát zabila. Chlapec se chtěl mstít a zdá se, že se mu to možná i dařilo. Třetí kapitola sebou nese příběh samuraje, jehož duch sídlí v zapečetěné kataně a čeká na vysvobození. V poslední kapitole druhého dílu je lehce odkryta Seiyova minulost a jeho život.

Kresba byla jako vždy úžasná, i když možná trochu morbidnější než v prvním díle. A i přesto, že je kresba černobílá, tak utržené ruce, vyhřezlá střeva a zlomený vaz vypadaly opravdu reálně a hodně nechutně.

Osobně si myslím, že byl tento díl trochu slabší než ten předchozí, ale určitě ne zase o tolik, aby byl nějak špatně hodnocený. Jako vždy, Seiya nezklamal a já ho mám ráda ještě více než předtím. Moje hodnocení tedy nebude až o tolik horší a nemusím se na sebe zlobit, když dám tomuto dílu „jen“ čtyři a půl hvězdičky. Určitě to třetí díl spraví. Nicméně, brzy můžete čekat recenzi na poslední díl.