Tokyo Calen - Temné metro - Svazek 1 (REVIEW)

Autor: Tokyo Calen
Anglický název: Dark metro - Volume 1
Série: Temné metro #1
Nakladatelství: Zoner Press
Počet stran: 192 + 8

První recenze na japonský komiks, zvaný manga. Někdy před třemi dny jsem si dala re-reading této trilogie. Poprvé jsem četla první dva díly někdy před dvěma lety a třetí díl bohužel kamarádka ještě neměla, a pak jsem na to nějak i zapomněla. Ale v úterý jsem zjistila, že si kamarádka třetí díl sehnala, a tak jsem neváhala a okamžitě jsem si celou trilogii přečetla.

Nejsem v těchto komiksech nějak zvlášť sečtělá, ale někteří nečetli ani ň. Manga komiksy se mi opravdu velice líbí, jelikož je jejich kresba naprosto dokonalá a stejně tak i celá japonská kultura. Kresba v tomto komiksu není výjimkou a je naprosto úžasná. Tuto mangu nakreslila Yoshiken a opravdu se jí velmi povedla. A stejně tak i obálka, která je jako jediná z celého komiksu barvená. Je krásná, i když občas ukazuje osoby úplně jinak, než jsem si je třeba já představila

Komiks je rozdělen do pěti kapitol, z nichž každá je pojmenována po různých stanicích tokijského metra. V podzemí se střetává lidský svět se světem mrtvých. Podsvětím vás bude provázet Seiya, uzavřený a osamělý mladík, jehož život se během celé trilogie bude postupně poodkrývat. V každé stanici je ukrytý nějaký příběh spojený s mrtvými, ať už se jedná o vraždu, sebevraždu nebo cokoliv jiného.

Postavy v tomto komiksu jsou velmi různorodé. Objevuje se zde, výše zmíněný, uzavřený průvodce Seiya, je zde spousta kladných i záporných postav a hlavně obrovská spousta, vážně děsivě nakreslených, duchů a mrtvol.

A nakonec zase shrnutí. Mangy budu číst dále a už se těším na další. Brzy zde přibudou dvě recenze na zbylé dva díly a tento bych chtěl ohodnotit velmi kladně. Nemám, co bych tomuto komiksu vytkla. Má skvělý děj, úžasné postavy, místy je i správně děsivý, je nádherně nakreslený, a proto nemohu dát nic jiného než plný počet, čili pět hvězdiček.